Το Σχέδιο πρότασης για το Ανοιχτό Λογισμικό και τον εξοπλιμό της Πρωτοβάθμιας και Δυετροβάθμιας Εκπαίδευσης

Η Ομάδα Εργασίας Ανοιχτού Λογισμικού Περιεχομένου και Εξοπλισμού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που συστάθηκε με τις υπ. Αριθμ ΥΑ 32439/ΓΔ4 24 /2/2016, 49172 /ΓΔ4 23/3/2016 και 100044/Δ1 17/6/2006 παρουσίασε στον Υπουργό Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Νικόλαο Φίλη, σε συνεργάτες του γραφείου Υπουργού και του Γενικού Γραμματέα και στους Διευθυντές της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ/ντης Α/θμιας, Β/θμιας, Τεχνικής Εκπ/σης, Ειδ. Αγωγής, Φυς. Αγωγής), την πρώτη έκδοση της εισήγησης-μελέτης που εκπόνησε, με στόχο τη συζήτηση θεμάτων που αφορούν

α) τη προώθηση ελεύθερου λογισμικού

β)τη προώθηση Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων-Ανοιχτό Ψηφιακό Υλικό

γ)την υποβολή προτάσεων για τον επικείμενο εξοπλισμό εργαστηρίων Πληροφορικής και των σχολείων γενικότερα με ψηφιακό εξοπλισμό με στόχο τη προώθηση της καινοτομίας, την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών και της υπολογιστικής σκέψης.

δ)την υλοποίηση Δράσεων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ σε επίπεδο Δ/νσης Εκπ/σης καθώς και η ενδοσχολική επιμόρφωση με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών- πολλαπλασιαστών

ε) τη δημιουργία «Κέντρου Υποστήριξης της Εκπαιδευτικής Κοινότητας» σε κάθε νομό έτσι ώστε να ληφθούν υπόψη στο σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας την επόμενη περίοδο.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ

Αντικείμενο της  μελέτης

Αντικείμενο της παρούσας Μελέτης είναι η συζήτηση θεμάτων που αφορούν:

-τη προώθηση ελεύθερου λογισμικού στη Α/θμια και Δ/θμια Εκπαίδευση.

-την προώθηση Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων-Ανοιχτό Ψηφιακό Υλικό.

-Την ανάγκη απόκτησης και ενίσχυσης βασικών δεξιοτήτων και τον ψηφιακό
γραμματισμό στην επιστήμη, την τεχνολογία και την ψηφιακή ικανότητα, μέσω της ενδυνάμωσης των γνωστικών αντικειμένων της πληροφορικής στην Α/θμια και κυρίως στην Γενική Β/θμια Εκπαίδευση.

-την υποβολή προτάσεων για τον εξοπλισμό εργαστηρίων Πληροφορικής και των ψηφιακών υποδομών των σχολείων της Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευση.

-την υλοποίηση δράσεων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ σε τοπικό – περιφερειακό και κεντρικό επίπεδο με τη χρήση μεικτών και εξ’ αποστάσεως μοντέλων επιμόρφωσης.

-τη δημιουργία «Κέντρου Υποστήριξης της Εκπαιδευτικής Κοινότητας» σε κάθε νομό.

Η μελέτη αυτή θα επικαιροποιείται σε τακτικά χρονικά διαστήματα και ανάλογα με την εξέλιξη της επιστήμης, της τεχνολογίας αλλά και των αναγκών της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης σε εξοπλισμό, επιμόρφωση και εκπαιδευτικό περιεχόμενο.

Η  εισήγηση περιλαμβάνει:

1. Πρόταση-Εισήγηση για την προώθηση του ελεύθερου λογισμικού και των ανοιχτών τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Η χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ στην εκπαίδευση όμως έχει επιπλέον οφέλη για τους μαθητές, καθώς θα επιφέρει ουσιαστικές καινοτομίες τόσο στα μέσα διδασκαλίας όσο και στην διδακτική διαδικασία, ενώ θα βοηθήσει στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης των μαθητών, στην αλλαγή της διδακτικής πρακτικής, της διαδικασίας μάθησης και της επικοινωνίας. Η υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας θα επιτευχθεί μέσα από στρατηγικές συνεργασίες του ΥΠΠΕΘ με φορείς προώθησης του ΕΛΛΑΚ, όπως η προγραμματική συμφωνία συνεργασίας του ΥΠΠΕΘ με την Εταιρεία Ελεύθερου Λογισμικού/Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα(ΕΕΛ/ΛΑΚ).

2. Πρόταση-Εισήγηση για το σύνολο του ψηφιακού υλικού και λογισμικού που θα προμηθεύονται τα σχολεία, ανεξάρτητα από την χρηματοδοτική πηγή, έτσι ώστε να είναι ενιαίες για όλα τα σχολεία της χώρας. Οι προδιαγραφές αφορούν τόσο τα εργαστήρια στα οποία διδάσκονται τα διδακτικά αντικείμενα της πληροφορικής όσο και τον εξοπλισμό νέων εργαστηρίων καινοτομίας, αλλά και άλλων χώρων των σχολείων (εργαστήρια φυσικών επιστημών, τεχνολογίας, αίθουσες διδασκαλίας κλπ) για την χρήση των ΤΠΕ σε όλα τα διδακτικά αντικείμενα. Για αυτό το λόγο έχει ήδη αναπτυχθεί η εφαρμογή edulabs http://edulabs.minedu.gov.gr/, ενώ σύμφωνα, με σχετική εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ έχει ζητηθεί από τα σχολεία να καταγράφουν στην εφαρμογή αυτή, τις ανάγκες τους σε ψηφιακούς πόρους. Κύριες κατευθύνσεις της εισήγησής μας αφορά

-Τον εξοπλισμό των σχολείων με ανοικτές τεχνολογίες όπως: τεχνολογία εργαστηρίων LTSP με χρήση του ανοικτού λογισμικού διαχείριση τάξης «ΕΠΟΠΤΗΣ», εργαστήρια με χρήση σταθμών εργασίας τύπου Raspberry pi για χρήση από όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, συμπλήρωση των ψηφιακών πόρων του σχολείου με εξοπλισμό που θα συμβάλει στην ανάδειξη της καινοτομίας και την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών, όπως για παράδειγμα τρισδιάστατοι εκτυπωτές και σαρωτές, διαδραστικοί βιντεοπροβολείς ultrasort throw, σετ υλοποίησης προγραμμάτων και δράσεων ρομποτικής, εξοπλισμός που διαλειτουργεί με υπολογιστές καθώς και εποπτικά εργαλεία για τα οποία θα τεκμηριώνεται η χρήση τους από τη σχολική μονάδα, όπως διαφόρων τύπων αισθητήρες κλπ, αλλά και άλλος εξοπλισμός όπως πολυμηχανήματα-εκτυπωτές, μεταγωγείς, δομημένη καλωδίωση, ασύρματη δικτύωση κλπ.

-Την Υιοθέτηση του ανοιχτού Λειτουργικού Συστήματος LINUX https://www.ubuntu-gr.org/ σε όλους τους Η/Υ που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία, τα

-Την αξιοποίηση Ελεύθερων Ανοικτών Λογισμικών εφαρμογών γραφείου (ενδεικτικά Libre Officehttps://el.libreoffice.org/ )

-Την αξιοποίηση ελεύθερων και δωρεάν λογισμικών και web 2.0 εργαλείων στη καθημερινή διδακτική πρακτική.

-Την ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας για ανοικτό εκπαιδευτικό περιεχόμενο και υπηρεσίας που διατίθενται στο διαδίκτυο.

-Τη συνεργασία δημοφιλών στην εκπαιδευτική κοινότητα εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων, όπως το eTwinning, με την ΕΛ/ΛΑκ

3. Πρόταση-Εισήγηση για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε όλα τα παραπάνω αντικείμενα, δηλαδή στη χρήση των ανοικτών τεχνολογιών και την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η επιμόρφωση αυτή θα είναι διαρκής, εξ αποστάσεως σύγχρονη και ασύγχρονη, αξιοποιώντας και αξιοποιώντας ελεύθερα και δωρεάν εργαλεία που προσφέρονται για το σκοπό αυτό όπως Moodle, Big Blue Button, Open sim, Moocs κλπ. Θα βασιστεί:

-Στην δημιουργία Διαδικτυακών Κοινοτήτων όπου εκτός του μαθησιακού υλικού και των πρακτικών θα εμπλουτίζεται α) με τη συμμετοχή ειδικών σε θέματα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος κατά το πρότυπο των διαδικτυακών κοινοτήτων του eTwinning, β) με «Σεμινάρια εκπαιδευτικών», όπου οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν τις ιδέες τους.

-Στην επιμόρφωση μέσα από διαδικτυακά σύγχρονα και ασύγχρονα σεμινάρια, όπου οι επιμορφούμενοι θα δοκιμάζουν στην πράξη τεχνικές και εργαλεία που μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα στη καθημερινή διδακτική πρακτική.

-Στη λειτουργία «Διαδικτυακής βιβλιοθήκης» ως Αποθετήριο καλών πρακτικών εκπαιδευτικών

-Στην ανάπτυξη πλατφόρμας MOOC( πχ http://mathesis.cup.gr/ )

-Στην προώθηση και διάχυση των δράσεων αυτών αξιοποιώντας τις διοικητικές υποδομές της εκπαίδευσης, τα στελέχη της, αλλά και τα Κοινωνικά Δίκτυα και
Υποδίκτυα που θα δημιουργηθούν.

-Η επιμόρφωση αυτού του τύπου θα δράσει επικουρικά στην Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου.

4. Πρόταση-Εισήγηση για την ενίσχυση των μαθημάτων Πληροφορικής γιατί η Πληροφορική συμβάλει:

-Στην απόκτηση και ενίσχυση βασικών δεξιοτήτων στην επιστήμη και την τεχνολογία

-Στον ψηφιακό γραμματισμό στην επιστήμη, την τεχνολογία και την ψηφιακή ικανότητα

-Στην ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης

-Στην κριτική επίλυση προβλημάτων και την κωδικοποίηση τους.

-Στην εξοικείωση με μοντέλα Τηλεκπαίδευσης και μάθησης από απόσταση

-Στη εξοικείωση με ανοικτά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.

Η πρόταση περιλαμβάνει τη διδασκαλία ενός δίωρου εργαστηριακού μαθήματος με το όνομα «Πληροφορική» που να συνεχίζεται αδιαλείπτως από τη Α ́ τάξη του Δημοτικού μέχρι την Γ ́τάξη του Ενιαίου/Γενικού και του Επαγγελματικού Λυκείου (μάθημα γενικής παιδείας ανεξάρτητο από τα μαθήματα των Πανελλήνιων Εξετάσεων και των λοιπών μαθημάτων επιλογής και κατεύθυνσης στα Λύκεια). Βασισμένο σε ένα Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών που διδάσκεται με σπειροειδή προσέγγιση και εξασφαλίζει τη συνέχεια, με στόχο την ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης. Να βασίζεται στον προγραμματισμό (υπολογιστών, ρομπότ και φορητών συσκευών) με ταυτόχρονη χρήση και αξιοποίηση Ελεύθερου Λογισμικού/ Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα, την θεωρία και τεχνολογία δικτύων και υπολογιστών και με ανάθεση στους κλάδους ΠΕ19-20 Πληροφορικής.

5. Πρόταση-Εισήγηση για την δημιουργία «Κέντρου Υποστήριξης της Εκπαιδευτικής Κοινότητας» σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα (νομό). Στα Κέντρα Υποστήριξης της Εκπαιδευτικής Κοινότητας (Κ.ΥΠ.Ε.Κ.) θα ενταχθούν τα Κέντρα Συμβουλευτικής Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ), τα Γραφεία Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Αγωγής Σταδιοδρομίας, Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικά, eTwinning και, Erasmus+), οι Συμβουλευτικοί Σταθμοί Νέων (ΣΣΝ), τα Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕΠΛΗΝΕΤ), τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) και οι Σχολικές βιβλιοθήκες. Παράλληλα προτείνουμε να δημιουργηθούν Περιφερειακά Κ.ΥΠ.Ε.Κ., στα οποία θα συμμετέχουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι της Περιφέρειας, οιΠρόεδροι των ΚΥΠΕΚ της Περιφέρειας, τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης ( ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) και τα Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα. Ο σκοπός της πρότασης είναι η δημιουργία μιας δομής-πυρήνα, για την αποτελεσματική υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε θέματα που αφορούν τις αρμοδιότητες των δομών που θα περιέχει, της επαγγελματικής ανάπτυξης, επιμόρφωσης και δια βίου εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών και η οικονομία κλίμακας που θα επιφέρει σε θέματα υποστήριξης της τοπικής εκπαιδευτικής κοινότητας. Το Κέντρο θα στελεχώνεται από το ανθρώπινο δυναμικό το οποίο σήμερα απασχολείται στις παραπάνω δομές και θα «στεγάζεται» κάτω από τις Διοικητικές Υπηρεσίες (Δ.Δ.Ε., Δ.Π.Ε., Περιφερειακές Διευθύνσεις.

6. Πρόταση-εισήγηση για την ενίσχυση των Ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών προγραμμάτων, πχ eTwinning, Scientix κλπ. Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί διακρίνονται ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια σε διευρωπαϊκά συνεργατικά προγράμματα που χρησιμοποιούν ΤΠΕ. Η συμμετοχή σε αυτά εξασφαλίζει ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, ευκαιρίες επιμόρφωσης και δικτύωσης σε ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά δίκτυα. Την περασμένη σχ. χρονιά από το πρόγραμμα eTwinning επιμορφώθηκαν περίπου 3000 εκπαιδευτικοί σε θέματα που αφορούν τη χρήση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, με ελάχιστο κόστος από τους οικονομικούς πόρους του προγράμματος.

7. Πρόταση – Εισήγηση για την θέσπιση ενός φεστιβάλ καινοτομίας και δημιουργικότητας με προσανατολισμό τις επιστήμες, την τεχνολογία, τη μηχανική, τη πληροφορική και τις τέχνες κατά το πρότυπο του Ευρωπαϊκού Maker faire.

8. Προτάσεις για άλλες επιμέρους δράσεις, που η ομάδα εργασίας θα αναπτύξει και θα υποβάλει σε νεότερες εκδόσεις των παραδοτέων της, όπως

-Ιδιαίτερη ενίσχυση των αρμοδιοτήτων και του ανθρώπινου δυναμικού των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, αφού θα παίξουν κομβικό ρόλο σε όλα τα παραπάνω.

-Αναλυτικές προτάσεις για προσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών σύμφωνα με τις παραπάνω προτάσεις και για την ένταξη του προγραμματισμού και της εκπαιδευτικής ρομποτικής σε όλες στις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

-Δημιουργία Κοινότητας στο Ελληνικό Σχολείο από εκπαιδευτικούς και μαθητές, η οποία θα συνεισφέρει στο ΕΛΛΑΚ, με την βοήθεια στην συγγραφή του και στην διαμοίρασή του.

-Προώθηση των δράσεων της Wikipedia, έτσι ώστε εκπαιδευτικοί και μαθητές να συνεισφέρουν στο υλικό της μέσα από τα σχολικές δράσεις.

-Συγγραφή όλων των σχολικών βιβλίων με wiki, έτσι ώστε η κάθε ομάδα συγγραφής να ενημερώνει και να επικαιροποιεί το βιβλίο συνεχώς και οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί και μαθητές να μπορούν να το «κατεβάζουν» με την μορφή pdf.

-Διερεύνηση για τις νομοθετικές ρυθμίσεις που απαιτούνται για την ενσωμάτωση των παραπάνω προτάσεων στην εκπαίδευση.

-Διερεύνηση και Γενικές αρχές για την Υποστηρικτική Τεχνολογία ανοικτών προτύπων λογισμικού, υλικού και περιεχομένου στην Εκπαίδευση των αμεεα.

 Ομάδα Εργασίας

Η ομάδα εργασίας αποτελείται από τους!

1.Καρούνο Θεόδωρο, Ειδικό Άμισθο Σύμβουλο του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Ειδικό Εργαστηριακό και Διδακτικό Προσωπικό του Ε.Μ.Π.
2.Τζιμόπουλο Νικόλαο, Εκπαιδευτικό κλ. ΠΕ19, Υπεύθυνο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων 3.Παπαδάκη Σπυρίδωνα, Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής Αιτωλοακαρνανίας
4. Γώγουλο Γεώργιο, Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής Χανίων
5.Eφόπουλο Βασίλειο, Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής Σερρών, Κιλκίς και στους καλλικρατικούς Δήμους Βόλβης και Λαγκαδά
6. Κοτίνη Ισαβέλλα, Σχολική Σύμβουλο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας
7. Δαγδιλέλη Βασίλειο, Καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής
8. Δεληγιάννη Αθανάσιο, Συντονιστή της Ομάδας Εργασίας του Ελεύθερου Λογισμικού/Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα (ΕΛΛΑΚ)
9. Κασκαμανίδη Ιωάννη, Σχολικό Σύμβουλο 3Ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης με έδρα την Φλώρινα
10. Τζελέπη Σοφία, Σχολική Σύμβουλο Πληροφορικής Δυτικής Θεσσαλονίκης
11. Μανουσαρίδη Ζαχαρία, Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής
12.Φραγκονικολάκη Εμμανουήλ, Εκπαιδευτικό κλ. ΠΕ19, Υπεύθυνο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων 13.Αγγελόπουλο Παναγιώτη, Εκπαιδευτικό κλ. ΠΕ19, Προϊστάμενο του Τμήματος Α ́ Σπουδών και Εφαρμογής Προγραμμάτων της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
14. Σιάχο Ιωάννη, Εκπαιδευτικό κλ. ΠΕ19,Υπεύθυνο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αιτωλοακαρνανίας 15.Κατσούλη Φίλιππο, Εκπαιδευτικό κλ. ΠΕ70, Διευθυντή Δημοτικού Σχολείου Τυφλών Καλλιθέας
16.Αστέρη Θεοδώρα, Εκπαιδευτικό κλ. ΠΕ70, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
17. Σωτηρίου Σοφία, Εκπαιδευτικό κλ. ΠΕ04.01 στο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης 18. Νικοπούλου Μαρία, Εκπαιδευτικό κλ. ΠΕ11 αποσπασμένη στην Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
19. Βαφόπουλο Μιχάλη, Ερευνητής ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.
20. Κυριακίδη Θωμά, Εκπ/κός ΠΕ19, Τεχνικός Υπεύθυνος, ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κοζάνης
21. Κυριακό Δημήτρη , ΠΕ 19 , Διευθυντής ΙΕΚ ΑΙΓΑΛΕΩ
22.Μπαζίγου Αικατερίνη, Εκπαιδευτικό κλ. ΠΕ02 αποσπασμένη στην Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε.-Τμήμα Δ ́ του ΥΠ.Π.Ε.Θ. katbazigou@hotmail.com 23.Καραμαλάκου-Λάππα Μόνικα, Εκπαιδευτικό κλ. ΠΕ05, Προϊσταμένη Αυτοτελούς Τμήματος Επαγγελματικού Προσανατολισμού monikalappa1@gmail.com
24. Λαδιά Αναστάσιο, Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής
25. Άλκη Γεωργόπουλο, Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. Ιωαννίνων
26. Αράπογλου Άρη, Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. Ευβοίας
27. Κωτσάκη Σταύρο, Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής
28. Χρυσάνθη Παλάζη, υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Σερρών
29. Βασίλη Στεφανίδη, Υπεύθυνος. ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. Χαλκιδικής
30. Γιώργο Πανσεληνά, Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής
31. Αυγέρη Γεώργιο, ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. Κυκλάδων
32. Ορφανάκη Βασίλειο, Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. Λασιθίου
33. Παπαδακάκη Νεκτάριο, Εκπαιδευτικός ΠΕ 19

Συντονιστής της Ομάδας Εργασίας   ο Αγγελόπουλος Παναγιώτης με αναπληρωτή
τον Τζιμόπουλο Νικόλαο.